Sunday, February 10, 2013

Meet my babies

Minun on pitäny laittaa kuvia rastoistani jo jonki aikaa, ja tässä puolen vuoden jälkeen sitte tänäpänä otin (suht)kunnon kuvia. Aluksi ajattelin että ottaisin jotain mitälie hianoja kuvia lolit päällä, mutta idea ei loppujen lopuks houkutellukaan nii paljoa. Tässäpä sitten olen, luonnollisessa ympäristössä (oma huone), tavanomaisimmissa vetimissä näin talven keskellä.
Rakkaistani olen tykänny ihan hirveästi, vaikka olen paljon vastaanottanu negatiivista kommenttiaki. Kuvassa mulla on kyllä muutama pidennys mukana, että ne ei ihan nuin pitkät ole. Hiukset, jotka silloin joskus muinoin tilasin, takutin, koska omat hiukset on lyhentyny paljon, enkä halunnu kalliiden pidennysten menevän hukkaan.



Finally, here are my dreadlocks. For a long time I was planning to take proper photos from them with lolita clothes on, but I dropped the idea. So here I am, in my natural environment (in my room) with pretty common clothes on.
I really love them. Though I've received a lot of negative comments about them (mostly from relatives and such). In the pic I've some of my extensions along them, because my own hair has shortened after making the locks. I wanted to mess up the extensions that they wouldn't get wasted from the reason that I could not use them.

And now I'm of to sleep.
(^ー^)ノ

No comments:

Post a Comment